Zartada Zartada
Albumes de Fotos

Wednesday 12 de July de 2006
Hiru Erregeen Maia

Txapel gazte taldeak antolaturiko beste mendi irteera bat dugu honakoa, euska herriko mendirik garaienera hain zuzen, bertan kuadrilla ezberdinetako partaideak aurkitu ditzakegularik. Paliza nahiko maja eman genuen igo eta jeizteko 8 ordu baino gehiago eman bait genituen, hala ta guztiz ere alai, e

Sunday 21 de May de 2006
Midi Bigorre

Wednesday 1 de February de 2006
Itxina

TXAPEL gazte taldeak antolatuta Itxinarako irteera antolatu genuen bertan gaupasa egiteko asmoz eta bidebatez inguruko kondairak lozakutik entzuteko. Biharamunean, Mariren gotorlekutik igaro ginen, eta bertan sorpresatxo txiki bat prestatu genuen, nahi zutenek parte hartu zezaten, ondoren Axularrek

Wednesday 25 de January de 2006
Espiguete

Esta ascensión la realizamos en Febrero de 2005. Salimos sobre las 5 de la mañana desde el parking, y tras dar un pequeño rodeo y andar una media hora de mas de la cuenta, encontramos el refugio desde el que ya se enfila el corredor Noreste. De aqui llegamos a la cumbre secundaria, y tras creste

Wednesday 25 de January de 2006
Anie

Tras llegar un poco mas tarde de lo que teniamos previsto debido a un "leve contratiempo", montamos el campamento base en la cuneta, y amanecemos al dia siguiente con un sol radiante. Tras poco mas de dos horas de pateo llegamos a la cumbre, dode haciendo gala de un exquisito frances les pedimos am